Plně chápeme, že reklamovat nebo řešit vrácení výrobků je pro Vás jen zbytečná starost navíc. ♥ Děláme tedy vše pro to, abyste s našimi výrobky byli spokojeni. V celém procesu výroby i expedice provádíme pečlivé kontroly. Přesto se může stát, že se ne vše podaří. A protože chceme jen spokojené uživatele našich výrobků, uděláme maximum pro nápravu.
Pokud k Vám bude zásilka doručena jakkoli poškozena nebo roztržena, tak ji od dopravce v žádném případě nepřebírejte. Dejte nám prosím o tom zprávu. Vyřešíme to s přepravcem. Pokud byste balíček převzali, není už reklamace u přepravce snadná.
Do 14 dnů Vám výrobek rádi vyměníme bez udání důvodu nebo Vám vrátíme peníze. Zboží takto přijímáme pouze čisté a nepoužité.
Do 24 měsíců máte plné právo na standardní reklamaci. Reklamaci uplatněte prosím ihned po projevení vady. Nelze také zaměňovat záruční dobu za dobu životnosti výrobku, která je dána způsobem a intenzitou používání. Zboží na reklamaci přijímáme pouze čisté a hygienicky nezávadné.
Postup při vrácení zboží:
Vyplňte nejprve prosím tento formulář
Odešlete tento formulář na e-mailovou adresu: info@wofce.cz. Nebo jej vytištěný a vyplněný vložte do zásilky spolu s vraceným zbožím a vše nám pošlete na vlastní náklady zpět. Nezapomeňte na zásilku napsat i svou zpáteční adresu.
Adresa pro doručení vraceného zboží:
WOFCE - Pavlína Arnoštová
U Lípy 75
Tábor - Čelkovice
390 01
Reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase a dle platných zákonů, více o nich viz obchodní podmínky.
Vždy s maximální snahou Vám vyjít vstříc i nad jejich rámec. ♥
Peníze Vám budou vráceny převodem na bankovní účet uvedený ve formuláři nejpozději ve lhůtě 14 dní po naší kontrole tohoto vráceného zboží.
Jednám poctivě a fér.